ponedeljek, 13. april 2009

Velika noč, kokoške in jajčka

Vsako Veliko noč (ali kar vsak praznik) si zamislim kar nekaj projektov, ki jih bom naredila. Potem pa vedno nekaj manjka - enkrat je še prezgodaj, drugič je treba "nujno" narediti kaj drugega, na koncu me praznik prehiti in ne naredim bolj malo. Tako me je tudi letos vse prehitelo, vseeno pa mi je uspelo narediti par stvari.

Pri Marthi Stewart sem že nekaj časa nazaj dobila načrt za kokoško, ki mi je bila tako všeč, da sem jo mogla seveda takoj narediti.


Da bi razveselila moja fanta, sem jima naredila raketo s te strani.

Najbolj pa sem ponosna na moje letošnje pirhe, pa čeprav ni bilo veliko dela z njimi. Na Kulinariki sem brala o barvanju z vinom in sem morala poskusiti, če bojo tudi moji tako lepi.

Jajca se položi v posodo in prekrije s Teranom. Počasi se segreje do vretja in kuha pol ure. Potem naj se še malo pohladijo. In nastanejo taki bleščeči lepotci, ki jih je kar škoda pojesti;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar