nedelja, 13. september 2009

Aviončki

Dolgo sem odlašala z objavo, ker je nalaganje slik tu gor prava muka:(






12 komentarjev:

  1. Mateja kako lepo...pa nisem pozabila nate veš,se 1x oglasim.Gorenjska kuharica...saj veš.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, kako lepo, da si se oglasila tukaj!;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kakšna lepota. Kar ne morem verjet, da je to možno ... fantastična torta z vsemi malimi detajli. Vauuu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Le kje najdeš vse te ideje za tvoje torte? V glavi ali v kakšnih slikanicah :)
    Toliko detajlov ... Saj je škoda pojest takšno mojstrovino!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, joooj, prečudovito! Aaa, tile famozni aviončki me spomnijo na tisto ljubko kapico, ki jo je nosila W.Rider v filmu Jesen v NY.
    Medvedki, ki si jih tile frocki tlačijo pod pazduhe in jim visijo v rokah, so mi pa najnaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo!!!še bolj sem navdušena...

    OdgovoriIzbriši
  7. O, koliko detailov. Res, kje jih vzameš? Ideje mislim ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Noro dobro, fantiček na tortici je tako lušten in ime iz kock - super!

    OdgovoriIzbriši
  9. zelo neoriginalen komentar, ampak kaj morem:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!
    sem čist paf. spet.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako luštkano!!! Avijončki so svetovni! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ponavadi sem prelena, da bi puščala komentarje, a ti si ga izzvala (pa mogoče tudi tvoja sestrična Petra, s katero sva skupaj študirali na FF, če ji ni katera tako močno podobna). Res so nore torte, nepozabne, z močno pravljično dušo. Kako "nora" moraš biti šele ti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Še ena fenomenalna ... le kako ti uspe narediti takšne detajle?! In koliko idej na eni sami torti! Čisto noro!

    OdgovoriIzbriši