nedelja, 22. november 2009

Smrkci

Sem mislila, da bo dosti enostavneje... ampak smrketa mi je dala dela...:)

12 komentarjev:

  1. Čudovita torta,vsakič ko gledam tvoje torte ostanem brez daha,enkratno

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je - risanka mojega otroštva. Občudujem tvoje torte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Smrketa, jasno, ta deklič je nabrit :)
    Kulsko, da je kaj! Za svoj RD si želim eno od tvojih tort. Samo, kako vrabca se odločiš, katero od teh umetnij bi imel, ko je pa vse tako za dol past?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje torte niso za v želodček (čeprav verjamem, da so nadvse okusne) ampak za razstavo oz. dekoracijo doma.
    Presneto, le kako ti uspejo tako krasne torte?! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Saj sem bom spet ponavljala, ampak resnično vsakič presenečaš z izvirnimi idejami in novimi detajli. Čestitke in kar tako naprej ... saj domišljija nima meja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot iz pravljice, ups risanke! Super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super.. tole bi bil glavni hit pri nas pred enim letom, ko smo odkrili smrkce :)
    Je pa res, vse in prav vsaka posebej so tele tortice noro dobre videt.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne morem verjet, da nekdo v Sloveniji dela nekaj tako neverjetnega! Ja, v tujini, po revijah itd. se je že videlo kaj podobnega in si misliš, ah... škoda ker se pri nas ne dobi tega... Čestitke in pohvala in odkrito občudovanje! Carsko. Upam, da boš še dolgo tako ustvarjalna (in natančna) :)
    Lp, Irena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Spet superca. Mi smo pa uživali ob dinotih, tvojih. še enkrat hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Naša torta....full je lepa, in zelo okusna je bila.....full hvala za torto.

    Vsi gostje so bili čisto navdušeni

    Ob naslednji priložnosti se pa spet slišimo.


    Lep pozdrav,

    OdgovoriIzbriši
  11. Mateja jaz sem POVSEM prepričana, da sem
    povedala, da sta Štrumfeta in Ata štrumf zakon in da bi z veseljem pojedla Gargamela...ampak to zlobno medmrežje žre moje besede.

    OdgovoriIzbriši