nedelja, 21. marec 2010

Torta za mame

7 komentarjev:

  1. Lepa, pomladna.. take bi bila tudi jaz vesela, pa čeprav praznujem avgusta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, mi delaš lušte s svojimi čudovitimi tortami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, spet ena, ki je preveč lepa za pojest ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako nežna in sveža! Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so vse te torte tako lepe, da jih sploh ne bi rezala, ampak bi jih imela v hladilniku in bi jih hodila gledat in bi si, glede na razpoloženje,dala kakšno na mizo in jo občudovala, jo dala nazaj v hladilnik in tako zmeraj z drugo torto, dokler že res ne bi bile stare in kosmate od plesni(a torte sploh splesnijo?)in mi ne bi več bilo žal za njimi.
    resnično uživam, ko gledam te sladke umetnije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa in zelo elegantna torta. Moja mami bi bila čist nora, če bi jo dobila, saj obožuje orhideje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Preprosta, a vendar dovršena. Nekaj posebnega, kot vedno

    OdgovoriIzbriši