sobota, 13. februar 2010

Valentinovo...

Rada imam Valentinovo, ker obožujem vsak praznik, oziroma vsako priložnost, da lahko dan preživimo drugače kot sicer. Vseeno pa ne maram pretiravanja, zato v tem času redko naredim kaj srčkastega ali rdečega.
Letos je drugače. Naredila sem Valentinov pogrinjek, pa (na njegovo žalost;)) ne za mojega izbranca, ampak za Dom in Stil. Čeprav sem se z vsemi štirimi upirala rdečim dodatkom, sem vesela, da je Petra vztrajala pri ideji, ker sem zelo zadovoljna z rezultatom.
Ko sem prebrala tekst, ki ga je napisala Mirjam (Dom in Stil), so mi šli po hrbtu mravljinci in zdaj vem, da je to pogrinjek, na katerem bi svoji ljubezni z vso ljubeznijo postregla njegovo najljubšo jed.
No.... za letošnjega Valentina bo moral biti zadovoljen kar z domačimi krofi:))
Celo zgodbo preberite tukaj.

4 komentarji: