nedelja, 10. marec 2013

Angry birds

Pred časom sem si obljubila, da kovačeva kobila pa ne bo bosa, da bosta moja otroka vedno dobila torto in da bo mogla biti zares posebna, pa čeprav jo bom delala celo noč... In res je tako, da ponavadi delam zanju na koncu in se pogosto zavleče pozno v noč, ko je končana. Ampak delam s posebnim veseljem, sploh mi ni težko, nič ne pazim in se posebej trudim, pa na koncu super uspe, saj je energija taprava:)
To torto sem delala, še preden sem poznala to igro, predstavljala pa naj bi angry birds space različico;)



2 komentarja:

  1. Super izgleda. Tudi figurce so full dobre. Jaz sem imel čas, da sem naredil samo figurice, torta pa je bila čist navadna.

    http://easy-recepti.blogspot.com/2012/10/torta-angry-birds-angry-birds-cake.html

    OdgovoriIzbriši