sreda, 15. april 2009

Še dve otroški

Najraje delam otroške torte, ker so tako pisane in vesele. Ponavadi se je prav težko odločiti kaj bo na njih, ker je toliko izbire med raznimi živalicami, risanimi junaki, rožicami in avtomobilčki, otrokom pa je vse všeč.
Meni so posebej všeč male figurice z malimi obrazki, ki na torti kar "živijo".

Tele telebajske sem naredila že lani,





te pikapolonice pa je Iris dobila za prvi rojstni dan.



V teh tortah je veliko ur dela, včasih tudi 3 ure samo za dekoracijo, brez oblikovanja figuric, ki jih naredim kakšen dan prej, da se malo posušijo. Vse je pozabljeno ob poslušanju, kako so otroci reagirali, ko so jo dobili.

10 komentarjev:

  1. Sploh se ne morem odločiti katera je lepša. Si kar predstavljam našo Anjo (ko je bila v fazi Telebajskov), kako bi reagirala, ko bi zagledala takšno torto. Verjetno je še razezati ne bi pustila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Ja res so všeč otrokom take torte, Mojca je hotela torto kar objeti:) To je nagrada za tiste ure gnetenja, oblikovanja, valjanja in rezanja. Za otroke je res najlepše delat...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mateja, padla sem v nezavest.

    McCrafty mi je poslala link, ker sem ravno pisala o tortah....
    ...sem čist paf.

    Kaj takega pa še ne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuuuuu ... še ena, ki je paf. :o To sploh niso torte ... to so mojstrovine. Jaz je ne bi upala razrezat. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mateja,ja sam mislila da su moje torte lijepe,a onda sam našla tvoje.Prekrasne su!Tvojim prijateljima je sigurno žao što imaju rođendan samo jedanput godišnje!

    OdgovoriIzbriši
  6. zivjo, kako bi jaz lahko dobila sti s to punco ki ustvarja te torte?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz bi tudi prosila za kontakt če se da ker je tale torta s telebajski čist nora! Moj mail je suzana.simic@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo lepi obe moj mali nagajivi Žan bo danes teden star 1 leto pa nevem kakšno torto bi naročila hvala za idejo

    OdgovoriIzbriši