nedelja, 15. november 2009

Krstna torta


15 komentarjev:

  1. O tvojih tortah že sanjam :) Res so mi vse fantastične! Tako tudi ta, krstna. Tako nežna. Pa perutničke se sušijo :) Domišljijo pa imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Redko ostanem tako brez besed, kot sem ostala tokrat, ko sem videla te torte.
    Vaaau! Noro. Sploh ne vem, kaj napisati; da bi vsaj približno dobila občutek, kako lahko pogled na tvojo mojstrovino navduši.
    Zame najlepša tista temnorjava z rožicami; ali pa kakšna poročna; rdeča z vrtnicami... ne, vse so NORE!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, veš kaj me še zanima: kakšno kremo daš v te torte? Je lahko kakšna bolj "lahka", recimo iz smetane?
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. perutničke so me ganile do srca :)

    OdgovoriIzbriši
  5. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kaj lahko še kaj druga rečem na to kot: iiiiiiiiiiii. Joj, kak je dobro, lepo, lušno....

    OdgovoriIzbriši
  6. Čisto vsakič znova presenetiš z drobnimi dejtajli - tokrat krilca na vrvici za sušenje - pa da dol padeš :) Tudi jaz vsakič ostanem brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz se samo podpišem. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. jaoooo, jaoooo, jaoooo. Od kje črpaš ideje??? Človek res ostane brez besed ob vseh teh detajlih

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastična je! Prav vse tvoje torte so nekaj posebnega. Popolnoma drugačen, originalen in inovativen stil tort. Zato so mi tako všeč, tvoje torte, ker izstopajo od vseh do sedaj videnih in nas totalno očarajo. In vsakič presenetiš s kakšnim izvirnim detajlom. Bravo, bravo in še 100x bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet ena izmed mnogih tvojih čudovitih stvaritev! Domišlijo pa imaš, ni kaj! Vse pohvale ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Jagodica, ti ki veš vse o Sladkem svetu, morda veš kje bi lahko kupila barvo (tako na čopič) za slikat, pobarvat...torte oz. biskvit.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tele perutničke so tudi meni najprej padle v oči...super je pa itak vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši