sreda, 4. november 2009

Funchi

Funchi pletenine so mi všeč, odkar sem prvič videla njihovo spletno stran. Nažalost prepozno, ker sta moja mulca že prevelika, saj so ročno pletena oblačilca namenjena predvsem manjšim otročkom. Spletena so iz ekološkega bombaža in sploh nisem vedela, kako so mehka, dokler nisem prvič prijela v roke njihove kapice.
Ja, imela sem namreč veliko srečo in sem jaz, ki nisem NIKOLI in NIKJER izžrebana, prejela po čisto poštenem žrebu prelepo funchi kapico. Že ko sem se prijavila, sem vedela, da bi bila kapica po velikosti in barvi kot nalašč za Laro.
Zdaj je kapica le prišla do Lare in njej je všeč. A ni luštna mala lepotička?? (slikico mi je poslala njena mami)

Hvala še enkrat Funchi!!

P.S.: A mogoče kdo ve, zakaj mi noče več nalagat slik s spleta in zakaj so te naložene z diska tako slabe kvalitete, tudi če so shranjene v solidni kvaliteti? Pa zakaj ne morem slike premikati, ko jo naložim, ampak moram najprej naložiti vse slike in potem pisati tekst? A delam jaz kaj narobe?

4 komentarji:

  1. Hmmm cudno (namrec to s slikami),..
    Lahko komot napises text, potem pa nalozis slike in potem ctrlXas vsako slikico posebej, da jo prilepis na zeljeno mesto.. vsaj tako jaz delam..

    Kar se kvalitete tice, mislim da moras oznacit nekaj v tistem 'nalagalu'...
    Nekako v smislu ce izberes da je prikaze majhna slika in je slika ki jo nalozis vecja kot je njihova majhna je potem opcija da jih lahko bralec KLIKNE, da se pokaze pravila resolucija in kvaliteta..

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, ta je pa dobra! Niti sanjalo se mi namreč ni, da gre nagrada k ženski, ki dela osupljivo lepe torte. Kakšno lepo presenečenje je zame videti tako lepo deklico z mojo kapo na glavi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po mojem bo morala Funchi izdelati tudi kaj za nas, velike otroke ;).
    O težavici pa na kratko, ker je vzrokov lahko več. Jaz imam prirejen blog in zato dajem gor večje fotke. Blog sem si priredila po tutorials iz tu: www.bloggerbuster.com.
    Si je bilo treba pa vzet čas (ker sem amaterka), da sem razumela v čem so finte. Lahko je težava v nastavitvah tvojega bloga(pixli za slikce), ali prezasedenosti, ali v pretvorbi slik. Jaz jih naložim preko Picase. Tam so opcije, da skopiraš 'povezavo' za fotko, a pri tem moraš pazit tudi, kakšna je velikost (imaš na izbiro npr od 144 pixlov kar je tini mini slikca, ali pa 800 px kar je velika sl.). No, za bolj detajlno obrazložitev me lahko kontaktiraš na mail, pa ti 'pokažem' kako lahko spremeniš nastavitve oz. kje najdeš podatke o tvojih fotkah in morda najdeš ključ do rešitve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jep. Funchi dela čedne stvari.
    Pri nas smo tudi feni.

    OdgovoriIzbriši