torek, 26. maj 2009

Lara

Lara je mala vesela punčka, ki je imela tako srečo, da je prvi rojstni dan praznovala kar trikrat. In seveda ji je tetka Mateja naredila kar dve tortici. Prva je odpotovala daleč za italijanske prijatelje in sorodnike, drugo pa smo pojedli kar pri nas:)

Za Laro sem naredila torto s Hello Kitty, ki je malim punčkam (še bolj pa mamicam) zelo všeč.


Moja nadvse prijazna sestrična Petra mi je seveda dovolila, da lahko kakšno slikico objavim na blogu.
Lara je komaj čakala, da poskusi kaj je na torti:))



9 komentarjev:

  1. Kako lepe torte!! Kakšen pa je postopek naročanja? Jaz bi eno piratsko in to kmalu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu, kakšne lepe torte znaš narediti!!
    Jih je kar škoda pojesti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tortica je super, bi jo bilo kar škoda načet.

    OdgovoriIzbriši
  4. Same lepe torte prihajajo iz pod tvojih rok!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala!
    Pullga, koliko pa je to kmalu?

    OdgovoriIzbriši
  6. Pullga, piši mi na jagode-zavri@hotmail.com, pa bova videli, če se lahko kaj zmeniva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita. Vedno znova se čudim tem srčkanim, v piko izpopolnjenim detajlom in gladko izdelavo-ne bi našla napake, pa če se matram, da bi! Perfekcija!

    OdgovoriIzbriši