sreda, 27. maj 2009

V delu

Polonap me je pred časom izzvala, da narediva zamenjavo. Jaz njeni pupi torto, ona meni škatlo z dobrimi vilami. Potem me je Polona izzvala uradno, na njenem blogu. Ker se njenim prelepim škatlam nisem mogla upreti, sva se dogovorili za menjavo, kljub temu da je bilo zunaj 30 stopinj, pa da sem zadnjič že stotič rekla, da ne bom delala več tort, ker sem potem preveč živčna, pa da bi raje končala otrokom sobo, da jih že enkrat vselim, ali pa vsaj naredila red in končno zlikala goro cunj, ki me čaka... Ampak ponudba je bila preveč mamljiva, zato sem se danes lotila dela. Ta dan sem čakala že cel teden, ker sem vedela, da se bo ohladilo in se mi bo mogoče cukr manj lepil na roke, pa moja kuhinja po dolgem času ne bo kot savna.
Polona je nato na blogu pokazala del škatle, ki mi je tako všeč, da sem še bolj nestrpna in že komaj čakam, da se srečava. Ona pa ne ve, da sem jaz zaradi blazno lepih tort na škatli še bolj živčna in se še bolj trudim, da bi spravila skupaj torto, ki bo všeč njej, še bolj pa njeni pupi.
Zato sem mislila, da bi se ji maščevala in ji še jaz pokazala delček dekoracije, ki bo na torti. Nekaj časa sem se odločala ali bi ali nebi... ampak tukaj je nekaj, kar sem delala danes:

Hehe Polona, zdaj pa ugibaj ali bo ta šla k tebi ali ne;)

1 komentar: