torek, 5. maj 2009

Planike

Prejšnji mesec je moj oče praznoval in za okroglo obletnico se spodobi posebna torta. Kot vedno pri moških tortah, se mi je tudi tokrat zataknilo pri motivu. Ker je bolj resen in razne smešne figurice ne pridejo v poštev, pa ker je čebelar in lovec, sem iskala idejo v tej smeri. Na koncu sem se odločila za planike, ker ima rad tudi gore, med planikami pa je bilo enkrat zataknjeno pero ruševca, pa ga je odpihnil veter, zato ga nisem naredila;-)

4 komentarji:

  1. Čudovita je! Sploh barva vrhnje plasti je odlična! Kot prave gore.

    Priklon do tal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi pa en košček :) sej ne rabi bit velik :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi jo pa kar težko načela :). Planike so prfektne, kot bi bile prave.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojoj. A je prava? Izgleda super in ta imitacija marmorja. Le kako ti to uspe in iz česa?

    Čestitke!

    OdgovoriIzbriši