sreda, 20. maj 2009

Krstne torte

Ker je čas krstov in drugih cerkvenih priložnosti, je mogoče zdaj pravi čas, da pokažem krstne torte, ki sem jih naredila.
Pri teh tortah nimam ravno prostih rok, saj si starši ponavadi želijo določeno barvo in figurice, ki naj bojo gor. Torta naj bi bila nežna, ne preveč kičasta. Vseeno pa mi je izziv, ker figurice zelo rada delam.

Taprva je nastala že približno eno leto nazaj, bolj na začetku moje tortarske kariere. Starša sta želela točno tak rob, kot sta ga videla na eni od slik, ki sem jima jih poslala. Gor pa naj bo figurica, ki jo bosta shranila za spomin, torej ne iz sladkorja. Pa še rože. Pa seveda vse skupaj na beli podlagi.

Nastala je tale tortica:


Takrat sem prvič delala rožice na žico, zato mi je to vzelo kar dosti časa. Se je splačalo, menda je najprej sploh niso hoteli razrezati.

Tale punčka je bila najprej na plastičnem podstavku, okrog pa je bil nabran til - verjetno ni treba dvakrat reči, da je bila preveč kičasta in sem vse skupaj potrgala dol:)

V jeseni sem delala torto za krst fantka, mamica je želela modro z medvedki in metuljčki.


Ker se mi je zdelo, da nekaj manjka, sem zadnji trenutek gor nalepila še modre pikice.
Pa še tretja, ki je nastala tik pred lanskim Božičem za takrat enomesečno Manico. Želja je bila roza torta z angelčkom.

Pa še angelček od blizu:

13 komentarjev:

  1. Sem si ogledala tvoje torte in so res občudovanja vredne. kolko detalčkov in vse tako natančno. Ker sem ravnokar v packanju in preiskušanju mase iz mallowsov se kar topim ob gledanju tvojih umetnij.

    OdgovoriIzbriši
  2. O spet lepe tortice. Niti predstavljam si ne, koliko natančnosti je potrebne za tile figurice, ali pa tist trakec okrog torte...?

    ČUDOVITE SO!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu prekrasne, dodatki so pa tapravi cukri!

    OdgovoriIzbriši
  4. Matejam moja punčka, bo imela naslednjo soboto rojstni dan, če si še ZA, jaz bom danes zvečer naredila post z "Škatlami", da boš videla približno kakšno zamenjavo imam v mislih, potem pa če si za,se mi prosim javi na frisnonovojutro@siol.net pa se zmeniva še podrobnosti.

    držim pesti da boš ZA

    OdgovoriIzbriši
  5. To je prava umetnost!!!! Še mateja, še!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kaj me bo razneslo od zavisti, slinastih ust in ne vem česa še! Brez besed ostajam, ko gledam tvoje torte, in mislim, da moj besednjak ne premore besed, ki bi opisale moje navdušanje nad njimi. Bravo in še bom z veseljem gledala tvoje torte!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravkar sem odkrila tvoj blog in osupnila nad tvojimi tortami, ali bolje rečeno umetninami. Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinja NORO dobre...zadnje se še posebej ne morem nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhhh, ne najdem besed...prekrasne so...jih delate tudi po naročilu, ali samo za prijatelje? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooooo, danes zjutraj sem odkrila tvoj blog in sedaj sem tako fertik od vseh teh lepot in dobrot, da se kar ne morem v službo odpraviti. Ne morem verjeti, kakšne torte ustvarjaš?!?! Krasno! Šeeeeeeeeeeeee!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. neverjetno,čudovito,brez besed......Skratka :vauuu! Vse čestitke z moje strani in še veliko uspehov pri nadaljnem ustvarjanju

    OdgovoriIzbriši
  12. To je pa res torta.Malokje vidiš kaj takega.Upam da boš še naprej pekla in nas obdarjala z vsemi fotografijami.Zelo lepo.Iščem in iščem in pol odprem to stran...vaoooo to je to.Jaz bi imela to roza tortico ko je za krst a se da dobit?

    OdgovoriIzbriši
  13. PREVEČ TICINE A LEPO
    fRANCI

    OdgovoriIzbriši