nedelja, 10. maj 2009

juhu!!


Uspelo mi je narediti prvo, čisto tapravo poročno torto. Včeraj sta se poročila prijatelja Luka in Sara. Pred dobrim mesecem dni sva dobila vabilo s prošnjo, da torto naredim jaz. Od takrat skoraj nisem več mogla spati ponoči od skrbi, kako bom naredila tako veliko torto, da bo simetrična, dobra, lepa, predvsem pa da bo preživela prevoz in se ne bo zrušila.




Nevesta si je želela belo torto z oranžnimi vrtnicami in metuljčki, ki so bili tudi v šopku in v ostalih dekoracijah. Torte naj bi bilo dovolj za sto ljudi, okus pa jogurt z jagodami.


Tako je več kot teden dni nastajala tale dvajsetkilska torta s sočno, penasto, jogurtovo - jagodno sredico. Kar nekaj večerov sem porabila za zvijanje vrtnic in štancanje listov in metuljčkov, dva dni za peko biskvitov, en dan za polnjenje in en dan za prekrivanje z maso. Vsako torto posebej sva naložila v škatlo in dostavila v hotel, kjer sem jo v kuhinji sestavila in okrasila tik pred večerjo, tako da je bila presenečenje za mladoporočenca. To je bilo tudi najino darilo.

12 komentarjev:

  1. Čudovita torta - kakšno darilo, toliko vloženega truda! Moj poklon do tal.

    OdgovoriIzbriši
  2. To darilo je fantastično in ob ogledu tvojih mojstrovin sem prav pomislila, da bi pri tebi naročila torto za prijateljičino poroko. :) In tale poročna torta je vrhunska!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi moj poklon ! Res je čudovita in si zaman imela tremo, čeprav te čisto razumem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro dobra torta izgleda. Tako bi si verjetno marsikdo želel za poroko ali kak drug poseben dogodek. Že izgled je super, kako se mi šele slince cedijo ob branju, kakšen je okus :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj mene kar zamikal, da bi se poročila, sam da bi lahko mela taaaaakoooooooo lepo torto!!! Super, bravo, oh in sploh!

    OdgovoriIzbriši
  6. Torta je prečudovita. Vem, kaj pomeni narediti okusno eno torto,...tule je pa toliko različnih dejavnikov..in ti jih spraviš v nulo. Čestitam.Tina

    OdgovoriIzbriši
  7. Noro dobro, lepo in prekrasna okrasitev!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala!!
    Verjetno sem bila jaz najbolj živčna oseba na tej poroki. Cel sobotni večer in nedeljo sem zato imela glavobol. Zdaj bi rekla, da sem se sekirala brez veze, ampak prej res nisem vedela, kako se bo obneslo pet tort ena na drugo. Sploh, ker so bile v notranjosti tako mehke in penaste. Očitno preveč berem tortne forume in razne zgodbice, kako se je torta sesula sredi praznovanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. HHmm, sm se spomnila na eno poroko, ko je torta po rezanju zgrmela s prelahkega podstavka na 3 nogah.Grozno. Tvoja pa izgleda prečudovita in slastna in prav nič nagnjena k sesutju. Čestitam za mojstrovino!

    OdgovoriIzbriši
  10. No, tole je pa GOSPA TORTA! Penasta, jogutova, jagodna sredica....ajjjjjj. Točno to bi zdaj:-D

    OdgovoriIzbriši
  11. Adijo- kskšna lepa torta! Pa sem mislila, da je bila najina poročna torta lepa ... Zgleda absolutno čudovita- pravzaprav kot narisana. Si ne bi mislia, da to lahko spravi skupaj ena oseba. Iskrene čestitke- čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz se pa vračam nazaj k tej torti ... megastična je. Ko (če) se poročim, bi imela točno tako. Res, res, res hudo hudo vrhunski izgled ima.

    OdgovoriIzbriši