sobota, 16. maj 2009

Za Laro


Lara je hčerkica moje sestrične. V nedeljo bo praznovala 1. rojstni dan. Klicala me je teta, da so si zaželeli mojo torto in naj naredim, temo lahko izberem sama. To pa je najtežja naloga. Da imaš samo dva ali tri dni časa, pa se moraš sam odločiti za temo. Stokrat lažje je, če povejo kaj bi radi, pa potem preučim in naredim.
Ker je torta potovala tako daleč in še to z vlakom, sem se odločila za sacherco, da se ne pokvari in da se jo da razrezati na veliko kosov. Če bi praznovali doma - v Sloveniji, bi naredila dvonadstropno, tako pa ta ideja odpade, kot tudi previsoke figurice. Tako sem se na hitro odločila za knjigo pravljic. Vzela mi je veliko časa, vendar sem vesela, da mi je uspela kljub temu, da sploh nisem imela izdelanega načrta in je vse nastajalo kar sproti.



Torta je moje darilo. Za zraven sem spekla še nekaj peciva. Zdaj pa si moram vzeti malo pavze, dobro počistiti kuhinjo, pospraviti pekače in ostalo orodje, da bomo imeli spet kje kuhati in jesti;-) Pa da me ne bojo otroci vedno spraševali - mami, za koga pa zdaj delaš torto?

14 komentarjev:

  1. vauuuuu. Fantastična torta. Tole jaz sploh ne bi načela, ampak bi jo shranila, da bi jo lahko vsaki dan občudovala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja dečva je rekla samo Wauuuuuuuuuu, a bomo mi tudi naredili tako torto? :) Dete se sploh ne zaveda, da so a tole potrebne kake posebne sposobnosti. Ki jih jaz nimam. Zato pa z odprtimi usti gledam slike že ne vem kolikič :)
    Čudovita tortica je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uwauuuu! Tole je pa tako lepo, da sploh nimam besed, PREKRASNO!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna torta! In koliko detajlov! Waw!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelooooooooo lepa in srčkana. Res si pridna. Ponorela sem za tiste polžke!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. wow neverjetno, a tut take torte se lahko naredijo?? Noro lepa je.
    Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko jaz gledam tvoje stvaritve sem VEDNO brez besed. Si še v sanjah ne morem misliti, da je kaj takega sploh mogoče!

    OdgovoriIzbriši
  8. po naklučju našla tole stran... se da kako priti do vas mi imamo namreč v soboto krst? prečudovito in ni besed da bi lahko opisala kako je to lepo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Še enkrat hvala za vsak komentar, vsak mi veliko pomeni.
    Dva cukrčka... sem iz Tolmina. Za toliko ovinkov moraš zbirati pogum vsaj en mesec;)) (hec)

    OdgovoriIzbriši
  10. Večino objav zaradi presežka sline sploh ne komentiram, ker enostavno ne vem kaj bi rekla. Da so torte lepe, čudovite krasne? Da so detajli neverjetni, fantastični? Absolutno premalo opisno za to kar ustvariš. Neverjetna si.

    Narediš kdaj kaj iz FIMA? Občutek imam, da bi lahko bila našaPinkEye , le še veliko boljša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vixi, to je pa super link! Ah, saj imam vedno na zalogi vsaj en paket das mase, pa ga vedno dam otrokoma, ker sem prepričana, da nimam časa, da naredim kaj konkretnega. Tudi nekaj fimo mase sem že kupila, pa kar čaka... Sem pa že razmišljala, da bi lahko kdaj naredila kakšno figurico za na torto iz fimo, ker ostane potem spomin za vedno (čeprav menda tudi tele sladkorne figurice ostanejo, ampak nisem še poskusila).

    OdgovoriIzbriši